مسائل حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان بررسی شد

مسائل حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با سفر مدیرکل امور حقوقی و املاک وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به این استان بررسی شد.

به گزارش میراث آریا، جمشید جعفرپور، نماینده وزیر و مدیرکل دفتر حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ با هدف بررسی مسائل حقوقی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به این استان سفر کرد.

نماینده وزیر و مدیرکل دفتر حقوقی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ابتدای سفر خود از کاروانسرای شاه عباسی سمنان،پروژه موزه بزرگ سمنان و مجتمع نمد مالی سمنان برای بررسی چالش های موجود به صورت میدانی بازدید کرد.

او پس از بازدیدهای میدانی، در جلسه شورای معاونین اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شرکت کرد و ضمن دریافت اطلاعات و مشکلات حقوقی موجود،قول پیگیری و بررسی آن‌ها را دادند.

جعفر پور در ادامه‌ی برنامه سفر خود به استان سمنان، در جلسه ای ویژه ضمن ملاقات با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان،درخواست ها و مطالبات موجود در حوزه های میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان سمنان را پیگیری کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403072802017
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha